Preparing Youth for the Future Labor Market with STEAM and SEL( e-STEAMSEL )

E-steamsel Project Erasmus+https://e-steamselproject.com/

Genel bakış

E-STEAMSEL projesinin ilerlemesini izleyen farklı paydaşlara yardımcı olmak için kalite uygulamalarını, süreçleri, eylemleri ve önlemleri açıklayan bir genel bakış. Amacımız, öğretmenleri, özellikle de çoklu dezavantajlı kız ve ortaokul öğrencilerini STEAM ve SDÖ alanlarında güçlendirmek ve becerilerini daha geniş bir şekilde kullanmaları için motive etmektir.

 

Projenin hedefleri

·         E-STEAMSEL, her öğrenciye teknolojiler hakkında bilgi edinme fırsatı vermek ve kendilerini, önemsedikleri sorunlara çözüm bulmada aktif rol alabilecek yenilikçi ve değiştiriciler olarak tanımlamalarına yardımcı olmaktır. Ayrıca çevre sorunlarına duyarlı ve estetik bakış açısına sahip bireyler olmalarına destek olmaktır.

·         STEAM ve SDÖ alanlarını bir bütün olarak geliştirmek ve temel amacı öğrencilerimizi geleceğin dijital dünyasına hazırlamaktır.

·         Projenin temel amacı, daha az fırsata sahip olan okul öğrencilerinin ve velilerin niteliklerini güçlendirmek ve artırmaktır. Proje ile özellikle öğrencilerin en çok zorlandıkları matematik ve fen bilimleri alanlarında desteklenmesi ve yaratıcı düşünme becerilerinin sanat dersleriyle güçlendirilmesi amaçlanıyor.

·         Buna ek olarak, proje öğrencilerin SDÖ becerilerini geliştirmek için materyaller üretecektir. Oyunlaştırma (dijital oyun) ve problem çözmeye dayalı öğrenme yöntemlerini kullanarak e-materyaller üretmeyi ve öğrencilerimizi bu alanlarda güçlendirmeyi hedefliyoruz. Ayrıca proje, rehberlik hizmeti portalını dijital ortama da taşıyarak öğrencilerimize ve velilerimize sunmaya odaklanıyor.

 

Proje hedef grupları

Dezavantajlı gençler (12-18)

12-18 yaş grubu ile çalışan öğretmenler / eğitimciler / okul ve ebeveynler

KARAR VERİCİLER, Politika oluşturucular, STK'lar, gençlik çalışanları ve halk

 

Ülke ve Sıralama

Proje Ortakları

Çalışma Alanları

 

Türkiye

 

ANAMUR BİLİM VE SANAT MERKEZİ

Bir kamu kurumu olan ve en yakın şehir merkezine 240 km uzaklıkta bulunan Anamur Bilim ve Sanat Merkezi (BİLSEM), öğrencilerimizin bireysel yeteneklerini fark etmelerini ve özel ilgi alanlarına yönlendirmelerini sağlayan proje tabanlı bir eğitim merkezidir.

 

NORVEÇ

 

Prios Batı

Proje yönetimi; İş danışmanlığı; İnovasyon süreçleri; Eğitim ve yazılım geliştirme.

Prios Vest AS (PV), Öğretmenler, Gençler ve Yetişkinler için Eğitim alanında faaliyet gösteren yaşam boyu bir eğitim merkezidir

 

PORTEKİZ

UPT (İngilizce)

UNIVERSIDADE PORTUCALENSE INFANTE D HENRIQUE COOPERATIVA DE ENSINO SUPERIOR CRL

UPT özel bir yükseköğretim kurumudur.

. UPT'ler, bu projeye katkıda bulunabilecek aşağıdaki alanlarda uzmanlığa sahiptir: - STEAM Eğitiminde eğitim yeterliliklerini keşfedin - STEAM Eğitimi için doğru yöntemlerin kullanımını desteklemek ve teşvik etmek - STEAM eğitiminden sorumlu - Metodolojist ve e-öğrenme STEAM eğitim kurslarının uygulanması - C1 personel eğitiminden sorumlu - STEAM programlarını test etmek - Açık kaynaklı eğitim platformu geliştirmek ve eğitim materyalleri oluşturmak.

 

ROMANYA

 

ORTAOKUL GRIGORE MOISIL

Okul/Enstitü/Eğitim merkezi – Genel eğitim (orta seviye) STEAM aktivitelerini üretmek ve pilot uygulama yapmak.

 

Türkiye

 

Fatih İlkokulu

Okul/Enstitü/Eğitim merkezi; Genel eğitim (ilköğretim seviyesi)

STEAM aktivitelerini üretmek ve pilot uygulamayı yapmak.

SLOVENYA

DRUSTVO BODI SVETLOBA

Eğitim ve insani yardım faaliyetlerinden sorumlu STK Bodi Svetloba, resmi olarak 2017 yılında kurulmuştur. İngilizce ve Slovence dillerinde öğrenme güçlüğü çeken öğrencilere bireysel yardım sağlar. Erasmus+ projelerine de katılmaktadır


The following intellectual outputs and concrete results will be created during E-STEAMSEL regarding the needs of the target group:

1- STEAM Activities

2- SEL Activities

3- Student Counseling Service

4- Parent Counseling Service

 



Yazdır

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin



  Beğen | 0  kişi beğendi